Hogyan intsünk gyorsan búcsút az influenzának?

Ma az “influenza” szó új és komolyabb jelentést kapott. A koronavírus -járvány nemcsak megváltoztatta az influenzával kapcsolatos felfogásunkat, hanem nagyban befolyásolta a gazdaságot, az egészségügyi törvényeket, és némileg korlátozta szabad mozgásunkat.

Az influenza elváltozásai nem egyformák különböző embereknél. Számos tényezőtől függenek, mint például az életkor, a krónikus betegségek, a beteg állapotának feltételei és mások. Néha a vírusos betegség két vagy három napig tart, de akut fázisa után későbbi bakteriális fertőzések is előfordulhatnak.

Ha influenzásak vagyunk, akkor a legjobb otthon maradni

A betegség alatt a szervezetnek minden csepp energiára szüksége van, hogy részt vegyen a támadók elleni küzdelemben. Ez azt jelenti, hogy biztosítja a szükséges pihenést és nyugalmat a napi rutin tevékenységekből és munkából. Lehet, hogy kísértésbe esik, hogy elmenjen az élelmiszerboltba, mosakodjon vagy menjen dolgozni, de megteheti magának a “medve” szolgáltatást.

Továbbá, ha otthon marad, megakadályozza a vírus terjedését azok között, akikkel találkozna. Néhány korcsoport számára az influenza veszélyesebb lehet, mint Önre nézve. Ezért kerülje az érintkezést a vírus legvirulensebb időszakában, nevezetesen a betegség akut fázisában.

Aludjunk többet

Nem probléma, ha tévét néz, hogy elvonja a figyelmét a nap folyamán. De ezt késő estig nem szabad megtenni. Ne feledje, hogy az alvás kiváló gyógyszer az influenza és más betegségek ellen. Segít a fertőzés utáni gyors gyógyulásban is. A pihenés lehetőséget ad a testednek, hogy visszanyerje erejét a támadók elleni küzdelemben. Tehát feküdjön le korábban, még a betegség enyhülése után is, hogy segítsen szervezetének gyorsabban felépülni a stresszből .

Szakértők szerint, ha több időt tölt alvással az influenza súlyos szakaszában, akkor csökkenti a súlyos szövődmények, például a tüdőgyulladás kialakulásának kockázatát. A túlzott fekvés azonban növelheti a tüdőgyulladás kockázatát is, így ha jobban érzi magát, tegyen könnyű sétákat.

Igyunk sok folyadékot

A láz kiszárítja a testet, különösen, ha erősen izzad fájdalomcsillapítót szed. Néhány beteg hányást vagy hasmenést tapasztalhat, ami tovább dehidratálja őket. Tudta, hogy az emberi test 70% -a víz ? Ez jóval a testünk felét teszi ki, ezért vigyáznunk kell, nehogy kiszáradjunk, és hagyjuk, hogy belső szerveink szenvedjenek.

A betegség és az influenza alatti folyadékbevitel nem tartalmazza az alkoholt, a szénsavas és nehéz teákat és a kávét. Igyon tiszta vizet, gyógyteákat, valamint zöldség- vagy gyümölcsleveket, amelyeket lehetőleg otthon kell elkészíteni. A gyümölcs- vagy zöldségleveknek frisseknek kell lenniük, és nem szabad sokáig a hűtőszekrényben maradniuk. Citromból, vízből és mézből is készíthet limonádét, emlékezve arra, hogy nem jó 40 fok fölé melegíteni a citromot.

A napi 1,5 – 3 liter vízbevitel megszabadítja a szervezetet a húgycső traktusában felhalmozódott gyógyszerek részecskéitől. A nagyobb vízbevitel segíti a veséket a vér alacsonyabb gyógyszerkoncentrációval történő feldolgozásában, ami megvédi őket a mellékhatásoktól és a jövőbeni krónikus károsodásoktól. Ezenkívül könnyebb lesz eltávolítani a szervezetből a méreganyagokat, amelyeket a szervezet a betegség alatt, majd ezt követően a gyógyulási időszakban kiürít.

Mindenkinek lehetősége van arra, hogy betegség esetén alkalmazza ezeket az alapvető egészségügyi elveket a gyógyulási folyamat felgyorsítása érdekében. De a legjobb, ha most elkezdjük gyakorolni őket az influenza elleni megelőző intézkedésként. Egy jól ismert gondolat szerint “a megelőzés jobb, mint a gyógyítás”.

Szóljon hozzá!

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük